Net Authenticity Index – Employees: BEDRIJFSonderzoek dat ontwikkeling stimuleert

Fjalk’s uitzonderlijke bedrijfsonderzoek meet het imago van jouw organisatie bij haar medewerkers, om zo vast te stellen of zij op dezelfde golflengte zitten als het bedrijf zelf en er zich dus geen ambiguïteit voordoet. Enkel wanneer deze twee factoren op elkaar afgestemd zijn, zal een bedrijf de krachtige voordelen van authentiek ondernemen kunnen ervaren.

 

Dit is waar ons bedrijfsonderzoek jou bij kan helpen! Verkrijg na het onderzoek een helder en concreet rapport in de vorm van onze Net Authenticity Index voor medewerkers.

BEDRIJFsonderzoek dat het startschot geeft voor nieuw succes

Een organisatie is maar zo sterk als het menselijk kapitaal waarover ze beschikt. Indien jouw organisatie streeft naar duurzame groei door middel van het inzetten van authentiek ondernemen zal dit menselijk kapitaal van goudwaarde zijn.

 

Duurzame groei nastreven zonder dat men beschikt over medewerkers die dezelfde waarden als de organisatie nastreven, is nagenoeg onmogelijk.

 

Managers en medewerkers dienen zich te vereenzelvigen met de waarden van de organisatie waarvoor ze werken. Hoe groter de gemeenschappelijke waarden zijn, hoe sterker een bedrijf zal excelleren.

 

Indien deze gemeenschappelijke waarden echter klein zijn, zal dit de perceptie van klanten naar het bedrijf toe negatief beïnvloeden en worden klanten minder loyaal en erg prijsgevoelig.

Op basis van jouw vooropgestelde bedrijfswaarden, voert ons team haar uitgebreide bedrijfsonderzoek uit naar hoe jouw onderneming wordt waargenomen door haar medewerkers, en hoe sterk dit overeenkomt met jouw eigen visie.
Om dit probleem te tackelen, ontwikkelde Fjalk een uitgekiend bedrijfsonderzoek: de Net Authenticity Index voor medewerkers.

Wat je kan verwachten van dit BEDRIJFSonderzoek

Op basis van jouw vooropgestelde bedrijfswaarden, voert ons team haar uitgebreide bedrijfsonderzoek uit naar hoe jouw onderneming wordt waargenomen door haar medewerkers, en hoe sterk dit overeenkomt met jouw eigen visie.

 

Op deze manier verkrijg je na het bedrijfsonderzoek een overzichtelijk perspectief over het niveau van authenticiteit waarop jouw bedrijf handelt en in hoeverre jij en je medewerkers op dezelfde golflengte zitten.

 

De voordelen van ons BEDRIJFSonderzoek

Fjalk’s bedrijfsonderzoek biedt een duidelijk inzicht in hoe jouw medewerkers de visies van je bedrijf delen en hiernaar handelen. Na het bedrijfsonderzoek krijg je een concreet actieplan om dit aspect verder te versterken.

 

Wanneer medewerkers duidelijk de bedrijfswaarden uitstralen zullen klanten dit onbetwistbaar merken en is er duidelijkheid over wat zij kunnen verwachten van jouw bedrijf. Dit zorgt voor loyale en prijsongevoelige klanten die ambassadeur worden van je organisatie, wat economische voordelen voor het bedrijf met zich meebrengt.

 

Bedrijfsonderzoek en marktonderzoek

Naast de ervaring van medewerkers, is ook de manier waarop jouw organisatie aanzien wordt door haar klanten erg belangrijk in het kader van duurzame groei. Om deze reden ontwikkelde Fjalk, naast haar bedrijfsonderzoek, ook een uniek marktonderzoek naar de manier waarop klanten jouw eigen bedrijf ervaren


ERVARINGEN
Alles begint bij...paardencoaching! Een ware eye-opener, praten kunnen ze niet maar vertellen doen ze als geen ander :-). Het brengt je een oprecht en waarheidsgetrouw zelfinzicht waar je nadien verder mee aan de slag kan bij de vervolgsessies. Door middel van individuele gesprekken en oefeningen ga je dieper in op hetgeen écht in jou vanbinnen ...
Van Vooren Frederik
Ik kreeg de geweldige opportuniteit om Peter Van Welden, CEO van de start up company Fjalk, te leren kennen om bij hem mijn natuurlijk leiderschap te toetsen. Peter toonde een business gerichte aanpak en dit op een zeer menselijke manier gecombineerd met sterk ontwikkelde analytische vaardigheden. Peter is an sich ook een “out of the box” mot ...
Michèle George
Of ik geslaagd ben? Zeker weten! want je kan geen foute dingen doen of zeggen. Er zijn altijd sterke én te ontwikkelen punten.
Carla, Fiscadvies
Een belangrijk traject voor managers. Je staat stil bij jezelf en zet alles in het juiste perspectief.
Frederik, Istoir
Ik ben er alvast van overtuigd dat geen enkel assessment op zo’n korte tijd zo’n eerlijke en diepgaande feedback over iemand kan geven.
Eva, Biscuiterie Thijs
Bekijk alle ervaringen >
FJALK TALKS
Vaststellingen en vragen..

De antwoorden vanuit Authentiek Ondernemen!

Lees meer >
Getuigenis: Assessment met IJslandse paarden!.

Lees meer >
Nathalie Arteel van bedrijf Arteel.

Lees meer >
Vera Smets van bedrijf Fincover.

Lees meer >
Mieke Cassiers van bedrijf Chocola-Tuti.

Lees meer >
Bekijk onze talks >
Start je eigen duurzame verhaal

Benieuwd wat Fjalk voor jou en je onderneming kan doen? Laat het dan zeker aan ons weten.
Je krijgt binnen de 24 uur een antwoord.

Verstuur >