Fjalk’s uitzonderlijke bedrijfsonderzoek meet het imago van jouw organisatie bij haar medewerkers, om zo vast te stellen of zij op dezelfde golflengte zitten als het bedrijf zelf en er zich dus geen ambiguïteit voordoet. Enkel wanneer deze twee factoren op elkaar afgestemd zijn, zal een bedrijf de krachtige voordelen van authentiek ondernemen kunnen ervaren.
Dit is waar ons bedrijfsonderzoek jou bij kan helpen! Verkrijg na het onderzoek een helder en concreet rapport in de vorm van onze Net Authenticity Index voor medewerkers.
Een organisatie is maar zo sterk als het menselijk kapitaal waarover ze beschikt. Indien jouw organisatie streeft naar duurzame groei door middel van het inzetten van authentiek ondernemen zal dit menselijk kapitaal van goudwaarde zijn.
Duurzame groei nastreven zonder dat men beschikt over medewerkers die dezelfde waarden als de organisatie nastreven, is nagenoeg onmogelijk.
Managers en medewerkers dienen zich te vereenzelvigen met de waarden van de organisatie waarvoor ze werken. Hoe groter de gemeenschappelijke waarden zijn, hoe sterker een bedrijf zal excelleren.
Indien deze gemeenschappelijke waarden echter klein zijn, zal dit de perceptie van klanten naar het bedrijf toe negatief beïnvloeden en worden klanten minder loyaal en erg prijsgevoelig.
Op basis van jouw vooropgestelde bedrijfswaarden, voert ons team haar uitgebreide bedrijfsonderzoek uit naar hoe jouw onderneming wordt waargenomen door haar medewerkers, en hoe sterk dit overeenkomt met jouw eigen visie.
Op deze manier verkrijg je na het bedrijfsonderzoek een overzichtelijk perspectief over het niveau van authenticiteit waarop jouw bedrijf handelt en in hoeverre jij en je medewerkers op dezelfde golflengte zitten.
Fjalk’s bedrijfsonderzoek biedt een duidelijk inzicht in hoe jouw medewerkers de visies van je bedrijf delen en hiernaar handelen. Na het bedrijfsonderzoek krijg je een concreet actieplan om dit aspect verder te versterken.
Wanneer medewerkers duidelijk de bedrijfswaarden uitstralen zullen klanten dit onbetwistbaar merken en is er duidelijkheid over wat zij kunnen verwachten van jouw bedrijf. Dit zorgt voor loyale en prijsongevoelige klanten die ambassadeur worden van je organisatie, wat economische voordelen voor het bedrijf met zich meebrengt.
Naast de ervaring van medewerkers, is ook de manier waarop jouw organisatie aanzien wordt door haar klanten erg belangrijk in het kader van duurzame groei. Om deze reden ontwikkelde Fjalk, naast haar bedrijfsonderzoek, ook een uniek marktonderzoek naar de manier waarop klanten jouw eigen bedrijf ervaren.
Benieuwd wat Fjalk voor jou en je onderneming kan doen? Laat het dan zeker aan ons weten.
Je krijgt binnen de 24 uur een antwoord.